23.12.11

ΤΣΑ!

Έτσι που λες...
ναι εσύ...βλέπεις κανένα άλλο;
μη φανταστείς πως αποφάσισα εκουσίως να γράψω...
και μέρες που είναι...αλλά ποιος είδε τη γιαγιά και δε την εφοβήθηκε!!!!!

Μη μου λες ΟΧΙ!
Δεν μπορώ και άλλες βλακείες....
Τα Χριστούγεννα θα κάνεις την πρώτη ανάρτηση!!!!

 
Βαγγελίστρα μου!!!!! όχι για σένα το λέω που πιστεύεις σε μια γλυκιά αθώα γιαγιά...
E! να γράψω κάνα δυο λέξης καμιά ευχή να ξεμπερδεύω μαζί της...
η αλήθεια να λέγεται μια αδυναμία της έχω μη σου πω δυο και τρεις ( μεγάλη αγάπη)...

και χατίρι δε της έχω πότε χαλάσει (πες ρε!!!)

από το Φεβρουάριο του '10 που άνοιξαν για μένα τούτες οι πόρτες διάβασα,γέλασα,έκλαψα,ενημερώθηκα,
έμαθα,κέρδισα...
Τι κέρδισα; μια αδελφή στη Θεσσαλονίκη, μια κόρη επίσης στη Θεσσαλονίκη, 

μια αγάπη μεγάλη...φίλους...
έχω μόνο καλά να πω...
Όπως  "έξω" έτσι και δω...με άλλους θα ταιριάξεις με άλλους όχι...με κάποιους θα μοιραστής με άλλους όχι...

Όλοι όμως έχουμε  να δώσουμε και να πάρουμε...

Τις κάνα δυο λέξης τις έγραψα...πάμε τώρα στις ευχές...

E! λίγοι είμαστε εδώ μέσα κάτσε να σας θυμηθώ ένα ένα..

γιαγιά Αντιγόνη μου
Αχτίδα μου
Ναϊάδα μου
Κάρυ μου
Ginger μου
Coula μου
Κueen μου
Αθηνα μου
Χριστίνα μου
Olga(50fm) μου
Ρικη μου
Μαρία (Τζιριτα) μου
γαστεροπληξ μου
Παύλο μου
Blu μου

εμείς γνωριστήκαμε... τι πήραμε τι δώσαμε θα δείξει ο χρόνος...

ria μου τα είπαμε...
Μάγισσα Κίρκη,Φουλη μου περιμένω...

Μάστορα(μαχαιρης)  εσύ ξέρεις...

έχουμε και λέμε...

Leviathan,Δύσπιστος,Vad,Χριστόφορος,Αμερικλανος,
Άσωτος,Bear,mia,Dimitris,Δημητρης(ζειδωρον),Evil,σταλαματιά,astakulis,

Φερεκικος,Σμαραγδένια..



Σας ευχαριστώ όλους και το καθένα ξεχωριστά για ότι μου δώσατε...για τη παρέα που μου κρατήσατε τόσους μήνες...
Σας εύχομαι μέσα απ τη καρδιά μου ότι καλύτερο
Όλες του κόσμου οι ευχές για σας και τους αγαπημένους σας...

ας ζήσουμε όλοι τη γέννηση Του μέσα στη καρδιά μας...
γιατί εκεί γεννιέται και σταυρώνεται καθημερινά...στη καρδιά μας...



ΥΓ 1
Τους "άγνωστους φίλους" που μπήκαν στο κόπο να αφήσουν σχόλια η να γίνουν αναγνώστες

σε ένα blog που δεν έγραφε τίποτα θερμά τους ευχαριστώ για τη τιμή που μου έχουν κάνει
και ελπίζω πως σιγά σιγά θα γνωριστούμε...
(Coulaaaaaaaaa καλά δεν ήξεραν δε ρώταγαν!!!ΧΑ!)
Οι ευχές φυσικά είναι για όλους!...

ΥΓ 2
Όχι...εγκαίνια επίσημα δεν είναι..

γιατί μάνα μου πότε να καθαρίσω πότε να στολίσω ποτέ να ζυμώσω να φουρνίσω..
E! να έχουμε και το κάτι τις μας να κεράσουμε!

ΥΓ 3
Γελώ μάνα μου γιατί άντε και τα γράψαμε να μη της χαλάσουμε χατίρι...

να δω πως θα τα ανεβάσω τώρα!!!ΧΑ!ΧΑ!Αφού είπαμε ρε είμαι χαϊβάνι δε ξέρω λέμε!!!!!!
καλού κακού να τα ετοιμάσω να της τα στείλω mail να τα έχω και απόδειξη(πως τα έγραψα) όχι τίποτα άλλο δηλαδή...

ΥΓ 4
Το ξέρω πως έπρεπε να βάλω...ούτε ξέρω πως το λένε...
πόσο μάλλον να το κάνω!!!ΧΑ! αυτό ντε που πατάς στο όνομα και από το δικό μου έρχονται στο δικό σου...
πάτε καλά ρε...και αν ακόμα ήξερα σιγά και που θα το έκανα...σκοτώθηκα μάνα μου να σας μαζέψω...

με τα χεράκια μου θα βγαζα τα ματάκια μου...

ΥΓ 5
 Coulaaaaaaaa έλα να μου βάλεις διορθωτή!!!ΧΑ! ή πως αλλιώς το λες!!! ο μόνος που θα δουλεύει εδώ μέσα!!!!ΧΑ!ΧΑ!

ΥΓ 6
ρε τι πάθαμε Χριστουγεννιάτικα!!!

ΥΓ 7

ελπίζω πως δε ξέχασα κανένα..και αν το έχω κάνει να με συγχωρέσει

ΥΓ 8
καλά μάνα μου φεύγω...μη σπρώχνεις καλέ...



Εκτακτο ΥΓ...
καλά!!! που είσαι γιαγιά να με καμαρώσεις!!!!Το πόσες ώρες παιδεύομαι..άστα βραστα!ΧΑ! απ το Πειραιά εδώ θα σ άκουγα!!!T ανάσκελα θα ήσουνα!!ΧΑ!ΧΑ! Αλλά ρε πουλάκι μου τώρα νευρίασα και νυστάζω λέμε...και ποιον να ρωτήσω τρεις τα ξημερώματα!!!
Να πάρω τη Coula τη ξέρεις θα με βρίσει...να πάρω τη Ginger...έχουμε διαφορά ώρας με Ουγγαρία;...μπα!
Είπα να το γράψω να τελειώνω...να το προγραμματίσω να βγει Χριστούγεννα...
E! μα...δε προγραμματίζεται σου λέω...δε θέλω ΟΥ!!!!Τι να κάνω...ούτε save γίνετε το σκασμένο...
να πατήσω PUPLISH;μα το ήθελα στις 25..έτσι όπως πρόσταξες...
μη κάνω και καμιά πατάτα και γίνουμε Χριστουγεννιάτικα ρεζίλι...
ήθελα να το κοιτάξει πρώτα το καμάρι...Δε βαριέσαι έτσι κι αλλιώς μας πήρανε χαμπάρι...

43 σχόλια:

  1. E! καλά!!! όλο το βραδυ το παίδευα και αυτό φέταααααααααα!!! και τώρα το σκασμένο ούτε που ξέρω πως έγινε!!!!
    γιαγιά μου συγγνώμη...εγώ τα Χριστούγεννα το ήθελα!!!
    Βαγγελίστρα μου !!!! έχει γούστο να θέλει άλλη τώρα Χριστουγεννιάτικη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θέλω να σε γνωρίζω ,επιτελους έγραψες, στην οδός του ονειρου θα ρχομαι οποτε θες εσύ
    να σαι καλα ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί στις 25, άσχημα είναι που το διαβάσαμε τώρα;-)
    Λοιπόν μην αγχώνεσαι με τον blogger, ότι θες να ρωτήσεις είμαι εδώ, όποια ώρα, όποια στιγμή φτάνει να μην μου κάνει πείσματα η σύνδεση που αυτές τις μέρες μούλιασε στο νερό!
    Καλά Χριστούγεννα και καλή αρχή!
    Να μας ξαναγράψεις;-)
    Φιλιά πολλάααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα μου άρεσαν τα υστερόγραφα....αμ αυτό το έκτακτο, οοοοοοολα τα λεφτά!!! είσαι θεά, μου θύμησες εμενα πριν 2μιση χρόνια χαχαχαχα
    φιλιά πολλά καλορίζικο, καλά σηκώματα....
    και καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ααααα δεν θα τα πάμε καλά, βγάλε την Επαλήθευση λεκτικού κειμένου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είπα και εγώ!!!! πουλακια κάνουνε τα μάτια μου;;;;;Ανοιξε και μας περιμένει;;;;ας μπούμε!!!!
    μην Ανχώνεσαι καλέ;;;..ο κομπιουτεράς έτσι κι αλλιως κανει ότι θέλει...και έγώ αλλα του λέω και άλλα γράφει...όμως που θα πάει ;;κάποτε θα μάθω τα χούγια του!!! οπως και εσύ!!!!! τι λένε;;; Καλορίζικο!!! τους φίλους είδη τους έχεις....και άλλους πολλούς..να κάνεις!!!!!να περάσεις τα πιο όμορφα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ της ζωής σου!!! φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι στιγμές αυτές είναι τουλάχιστον ιστορικές!!!
    να περάσεις όμορφα χριστούγεννα...το γουράκι σου κρέμεται στο δέντρο μου,το κοιτώ και σε θυμάμαι,πολλά φιλάκια.φιλιά και στον κύριο πανίκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά μιλάμε εισαι τρελη! χαχαχα

    Ας με επαιρνες αγαπημενη μου, εστω και στις 3 τη νυχτα! Ασε που δε κοιμομουν.....:)))

    Να ξερεις πως το σηκωνω και 3 τη νυχτα αν δω αγαπημενους φιλους να καλουν και συμπεριλαμβανεσαι σε αυτους καλη μου!

    Ο,τι θες λοιπον για διορθωση, εδω ειμαι εγω!

    Καλά Χριστούγεννα με μπολικη θεια φωτιση, υγεια και αγαπη στις καρδιες μας!

    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχομαι καλές γιορτές υγεία και χαρά....καλά χριστούγεννα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πήραμε φόρα και δεν σταματάμε ....γουστάρω!!!!!
    Καλοτάξιδο...καλοτάξιδο το blog-aki!!!!!
    Εγώ..και το δικό μου είμαι υπο κατάληψη....ήρθε ο γιος με χαλασμένο λάπτοπ....καταλαβαίνεις....

    Εύχομαι καλές γιορτές....με υγεία....και θα έχουμε να λέμε από εδώ και πέρα.....σε φιλώ καλό μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. poli kala Xritougenna me igeia, xara, eutixia kai agapimena prosopa! na eisai pada kala!!! polla polla filia kai euxaristoume! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το γιο σου ..θα τον πιάσω απο το τσουλούφι..λίγο πα΄ραξεν ο το μπλοκ σου..μα είδα την αγάπη σου και τον συγχώρεσα..Ματς...μουτς..φιληνάδα μου..δεν μας έφθανε όσα είπαμε στο τηλέφωνο;Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα φίλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ

    ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΟΥΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΩ ΣΧΟΛΙΟ

    ΕΕΕΕ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΑΠ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΤΟ ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ ΜΗ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ

    ΚΟΝΤΕΨΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΝΑ ΣΕ ΛΥΝΤΣΑΡΟΥΜΕ. ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΕΤΣΙ? ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε λοιπόν, καλή αρχή να πούμε κι επίσημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλοριζικο και καλοταξιδο το μπλογκακι σου.

    Εγω γουσταρω που ειναι ολο αυτο ετσι χυμα με τα υστερογραφα και τον απλο ,καθημερινο λογο ενος καθαρου ανθρωπου.

    Να ευχηθω Καλα Χριστουγεννα με υγεια και χαμογελα σε σενα και την οικογενεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε παραδέχομαι και ας είμαι στους "αγνώστους" που σου γράφουν.
    Καλή αρχή!
    Καλά Χριστούγεννα! Θα ξαναπεράσω για τα κάλαντα την Πρωτοχρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επιτέλους ανάρτηση!
    Ευχές για καλή αρχή!
    Ευχές για καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα πούμε;

    Η ερώτηση είναι ρητορική, έτσι κι αλλιώς είμαστε αποφασισμένοι να τα πούμε!

    http://www.youtube.com/watch?v=rJcJbVBwREc

    Καλά Χριστούγεννα!
    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα και καλοριζικο, τωρα πολυ μπλε ασπρο το εχεις, μαλλον αγορακι ειναι, το νιοβαγλτο, να σου ζησει.

    Καλα να περασετε τις γιορτες, ομορφα και αγαπημενα, ΥΓΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΟ ημερολογιο και η ωρα δειχνουν, ωρα Αλασκας, μπορει και Κινας, ειναι Σαββατο και η ωρα 05.08πμ, λεπτομερειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά με Χαρά και Ευτυχία!!!

    Ε!!! Τι το φοβόσουνα το ρημάδι και δεν το άνοιγες?
    Μπράβο γιαγιά που την έπεισες να το κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ας τολμούσες να μη το έκανες και θα έβλεπες!!!!
    Αντε καλή αρχή!

    Τα κάλαντα τα είπα!

    Είσαι λαμόγιο.. δεν με ειδοποίησες να έρθω να καθαρίσω να στρώσω τα χαλιά....

    Ενα κέρασμα για τα παιδιά;
    Τίποτα;

    Αντε με την ευχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλές γιορτές εύχομαι, με υγεία και αγάπη!
    Κάθε ευτυχία στο σπιτικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέρασα για να σου δώσω τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, χαρά, αγάπη και ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!!
    Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή αρχή, χειροκροτώ την έναρξη, και καλή συνέχεια. Μη μπεις με τα χέρια αλευρωμένα απ τους κουραμπιέδες, και μην πετάξεις παντού ζάχαρη άχνη..

    Καλά κι Ευλογημένα Χριστούγεννα με Υγεία σ όλους.. την Αγάπη στην καρδιά και χαρά στο σπίτι..

    Εμένα γιατί με..ξέχασες; Σου έγραφα κι εγώ απέλπιδα σχόλια ώστε ν ...αρχίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάλι καλα!! Εγώ έκανα δυο χρόνια μέχρι να γράψω την πρώτη ανάρτηση!!

    Πολλές Ευχές για ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΤΑ ΨΥΓΕΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να είμαστε όλοι καλά! Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά. Κι όταν βλέπεις Ελένη, να μπαίνεις! Γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έτσι μπράβο ElenaG, βλέπω άρχισες την μελέτη και το blog σου κινήται πάλι :-)
    Χρόνια πολλά εύχομαι και απο εδώ, με αγάπη, ανθρωπιά και πείσμα σε ότι θέλει να μας βάλει το κεφάλι κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γειά σου Ελενα Γκρέκα Φερεκίκα! Χρόνια πολλά καλή μου! Κι εγω που σε περίμενα μπροστά στο τζάκι! Καλή αρχή μαναμ! Ευχαριστώ που με έβαλες στη μπλογκοζωή σου! Σε φιλώ και οτι χρειαστείς γάψε με να βοηθήσω! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Ελενα μου και καλή αρχή !!!Πολύ γέλασα με το έκτακτό υστερόγραφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλέ τι λες .... και βεβαια προγραμματίζεται. Αν δεν το έμαθες ακόμα πως στείλε email να σε κατατοπισω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 30 σχόλια στην πρώτη ανάρτηση νομίζεις τα έχει δει αυτά άλλος blogger? Μη σου πω ότι μερκοί/κες μετά από πολλές αναρτήσεις κι ακόμα άδεια τα βλέπουν τα σχόλια. Αντε περιμενω το επόμενο. Μη το κρατάς 300 μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. A........Με το καλοοοοοοοο.....
    Να χιλιασουν οι αναρτησεις και οι καλες σου κουβεντεεεεεεες....
    Και το τηλεφωνο μου το εχεις...
    Οποτε θες...Βραδια...Τηλεφωνα...!!!
    Με το δωρο σου ενθουσιαστηκα...
    Να εισαι παντα καλα..
    Γερη και ευτυχισμενη...
    Και να χαρεις...Ως τα βαθεια γεραματα σου..Ολους τους δικους σου...Οπως επιθυμεις...!!!

    Καλη χρονια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. A,α...Τελείωσε το σπίτι σου?
    Καλορίζικο...Ελενα!
    Το καθυστέρησες για να το
    εγκαινιάσεις τώρα τις γιορτές?
    Είδα πολύ κόσμο και είπα να
    μπω κι εγώ...
    Ρωτώ αν έχει λίγο χώρο για
    εμένα την άστεγη.
    Βολεύτηκες μια χαρά εγώ
    εξακολουθώ να γυρίζω στους
    δρόμους μόνη κι έρημη.
    Θα φάω πόρτα καμιά μέρα...
    Καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάρε και ένα μουσικό χαλί να μην κρυώνεις τον χειμώνα. Το πήρα ασσορτί με το σπιτάκι σου.
    Σιγά σιγά γίνεται η προίκα!!
    http://www.youtube.com/watch?v=ta3uCYYt6do&feature=related
    Οδός Ονείρων Μάνος Χατζηδάκης

    Καλή Πρωτοχρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπα!!!!! Τι έπαθα!!! Εφυγα Χριστουγεννιάτικα και δεν κατάλαβα πως επιτέλους τελείωσε το σπιτάκι και μπήκες μέσα!!!
    Και τώρα τυχαίως πέρασα ν'αφήσω ευχές και τι να δώ?
    Ετοιμο το μέγαρο!!!
    Κορούα μου να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου! Και μέρα που είναι κάτσε να βάλω το Μαμούνι να σου τα
    πει στα κυπριακά
    Υγεία νάχετε γεροί και δυνατοί στο σπιτικό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ElenaG καλησπερα, ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ, ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΎΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!*ღ •*˛°˛*˛°* ★˚˛*˛°ღ .˛ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.°˛.*ღ
    *. •˛*˛°˛*˛° /♥.♥\*˛*˛°.˛*.˛•˛.*。ΥΓΕΙΑ •˛.*。*˛.*˛.*˛*˛°.˛*
    ღ ΧΑΡΑ *˛°/♥.*.♥\*˛• ΟΝΕΙΡΑ*。• •˛ღ * ΑΓΑΠΗ °˛.*。*ΕΥΤYΧΙΑ˛.*ღ
    ° (´• ̮•) *° '/♥.*♥*♥.\.˛*˛°.˛.˛__Π______ * ˛* ˛˛*˛°.ღ *˛*˛°.˛*˛*˛°.˛*
    * (..•..)*. ./♥*♥.*♥*♥\°.•*ﻨ* /________/ °\*. *.ΧΑΜΟΓΕΛΑ。˛*ღ ˛°.
    .°(...•..) • /♥*♥*♥*♥*♥\.*˛. |田 田 田|田|*.。* *˛*˛°.˛*ღ (¯`v´¯)
    *(…’•’...) *˛°.˛* °˛.*。;•* |田 田 田|門|╬╬╬╬╬*٠'•*˛° ; '`·.¸.·´!!!!!!!!!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό κι αν είναι έκπληξη!!! Η Έλενά μου με δικό της μπλογκ - επιτέλους! Καλορίζικο, καλή χρονιά, όλα τα καλά σου εύχομαι φιλενάδα μου! Να είσαι καλά κι ό,τι ποθείς, σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Eίσαι υπέροχη!Φίλη μου μη σε νοιάζει τίποτα!Η αρχή έγινε!Χαίρομαααααααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή χρονιά και από κοντά λοιπόν, που είναι ο καφές που μου υποσχέθηκες για το καλωσόρισμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή